آموزش و دانستنی های ساعت, مجله لیندا

چطور بفهمیم ساعت جی شاک اورجینال است؟

مهمترین نکته بسته بندی باکیفیت و گارانتی ساعت جی شاک است

چگونه از داشتن یک ساعت G-SHOCK اورجینال مطمئن شوید؟ به بسته‌بندی ساعت توجه کنید؛ زیرا یکی از روش‌های تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی جنس بسته‌بندی آن است. محصولات جی شاک تقلبی، فقط یک جعبه آلومینیومی دارند؛ درصورتی‌که جی شاک اورجینال در جعبه‌ای آلومینیومی با روکش مقوایی عرضه می‌شود. اگر هنوز بسته‌بندی اصلی ساعت را دارید، دفترچه راهنما را برای جزئیات پیچیده در مورد محصول بررسی کنید. همچنین، یکی از روش‌های تشخیص اصل از تقلبی، توجه به قیمت کالا است. در واقع قیمت ساعت g shock اصل به مراتب از مدل تقلبی آن گران‌تر خواهد بود.

تشخیص ساعت جیشاک اصل

ساعت جی شاک اصل اغلب وزن بیشتری دارد ;

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی پیدا کردن وزن ساعت است. عموما ، ساعت‌های جعلی جی شاک از رزین‌های پلاستیکی ارزان‌تر و قطعات داخلی ارزان‌تر از جی شاک اصل ساخته می‌شوند. مدل‌های تقلبی، وزن کمتری نسبت به رزین‌ها و اجزای ساعت‌های G-Shock واقعی دارند. برای این کار، ابتدا مشخصات ساعت جی شاک اصل را بررسی کرده و وزن ساعت را پیدا کنید. سپس با ترازو، ساعت خود را وزن کنید تا ببینید آیا با وزن ذکر شده در مشخصات ساعت برابر است یا خیر! اگر وزن ساعت حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم کمتر از وزن ساعت اصل باشد، احتمالا ساعت شما تقلبی خواهد بود.

وزن ساعت جی شاک

بررسی نماد Casio روی نمای جلویی ساعت ;

بسیاری از تولیدکنندگان ساعت‌های فیک فقط نام جی شاک را روی ساعت حک می‌کنند. درحالی‌که در ساعت‌های اصلی، نام Casio روی نمای جلویی ساعت به چشم می‌خورد. زیرا این برند از کمپانی بزرگ کاسیو میباشد.

توجه به صدای عقربه ها در جی شاک اصل ;

گوش دادن به صدای عقربه‌ها یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای تشخیص ساعت جی شاک اصل است. ساعت‌های جی شاک اصل به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای تولیدشده‌اند و عقربه‌های آن در هنگام حرکت کمترین صدا را تولید می‌کنند. معمولاً در ساعت‌های اورجینال برای شنیدن صدای عقربه‌ها مجبور می‌شوید ساعت را به گوش‌های خود نزدیک کنید، اما صدای عقربه‌ها در ساعت‌های فیک بسیار بلند است.

توجه به کد سریال محصول در سایت اصلی کاسیو ;

جعبه و بسته‌بندی ساعت جی شاک اصل را بررسی کنید. اگر در جعبه یک برچسب با یک کد وجود داشته باشد،‌ تشخیص جی شاک اصل آسان خواهد بود. برای تایید اصل بودن ساعت، این کد را در وب سایت کاسیو وارد کنید تا مطمئن شوید که یک کاسیو اصلی دارید. ساعت جی شاک تقلبی، چنین کدی ندارد.

بررسی بند ساعت جی شاک ;

یکی از مواردی که می تواند به شما در هنگام خرید ساعتهای کاسیو جی شاک کمک شایانی کند اصل بودن و باکیفیت بودن جنس بند ساعت هست. دقت کنید که این ساعتها از همان بندی استفاده می کنند که در عکسها و توضیحات آنها قید شده است. مراقب باشید که از بندهای فلزی ضعیف و یا چرم های تقلبی برای بند آن استفاده نشده باشد. همچنین نرمی بند آن بسیار مهم است.

بررسی مقاومت در برابر آب

می توان گفت تمامی ساعتهای جی شاک مقاومت بالایی در مقابل گل و لای و آب دارند و در شرایط بسیار سخت هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. اکثر ساعتهای جی شاک تا عمق ۲۰۰ متر می توانند در مقابل نفوذ آب مقاومت داشته باشند. همچنین برای بررسی ضدآب بودن آن می توانید از شناسه محصول و درب پشت ساعت کمک بگیرید.

اصل بودن ساعت جی شاک در فاکتور قید شود

یکی دیگر از پارامترهای تشخیص اصل بودن ساعت جی شاک توجه به فاکتور فروشنده هست. بنابراین اگر زمانی که شما ساعت جی شاک را خریده اید باید دقت کنید که فروشنده ساعت در فاکتوری که به شما می دهد اصل بودن آن را حتما ذکر کند.
معتبر بودن یک فروشگاه بسیار اهمیت دارد و سایت های که در این عرصه به صورت تخصصی کار میکنند با توجه به هزینه های بالای نگه داری سایت و جلب رضایت کاربران قابل اعتماد میباشند . اگر ذکر نکرد که ساعت جی شاک اصل هست, به او یادآوری کنید که حتما کلمه اصل و اورجینال را در کنار اسم و مدل ساعت ذکر کند. اما اگر به هر دلیلی از انجام این کار خودداری کرد پیشنهاد می کنیم که از خرید آن ساعت دست بکشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید