جدیدترین اخبار دنیای ساعت, مجله لیندا

بهترین برند ساعت مچی مربوط به کدام کشورها هستند؟

کشورهای سازنده ساعت مچی

در حال حاضر هر خریدی بر اساس نام سازنده محصول و برند آن محصول ارزش گذاری می شود و خرید ساعت مچی نیز از این قضیه مستثنی نیست پس قبل از خرید ساعت مچی بهتر است نگاهی به برند های تولید کننده ساعت مچی بندازید تا اطلاعات بیشتری از این برند های ساعت ، تاریخچه آنها ، سبک تولید و… داشته باشید.

برندهای ساعت سوئیس (ساعت رولکس لوکسترین ساعت سوئیسی)

رولکس یکی از بهترین مارک و برند های ساعت معروف است که در ژنو تاسیس شده است. در حال حاضر کمتر کسی در دنیا وجود دارد که با نام برند رولکس آشنا نباشد. برند رولکس سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت را به خود اختصاص داده است. ساعت اصل رولکس قیمت بسیار بالایی دارد. همچنین قیمت برخی از مدل‌های ساعت رولکس به حدی گران است که از آن برای سرمایه‌گذاری نیز استفاده می‌کنند.

برندهای ساعت آمریکا ( ساعت مچی فسیل )

کمپانی ساخت ساعت فسیل، قطب خلاقیت ساعت سازی جهان است. طراحی های بسیاری در ساختمان اصلی این شرکت در ریچاردسون ایالت تگزاس صورت می گیرد. جای تعجب است که این حجم از طراحی، چگونه در این مکان انجام می شود. در صنعت مد، چهار بازار فصلی وجود دارد و شرکت فصیل در هر چهار فصل حضور بسیار پر رنگی دارد و برای هر فصل محصولات متنوعی تولید می کند. برند ساعت فسیل یکی از بزرگترین کمپانی‌هایی است که درباره آن کسی اطلاعات زیادی ندارد! همین چند وقت پیش بود که خبر همکاری‌اش با شرکت گوگل نُقل محافل بزرگ بازار ساعت بود. خبر پیوستن برند فسیل به کمپانی گوگل برای تولید یکی از خبرسازترین ساعت‌های هوشمند در جهان. اما فسیل به واسطه همکاری‌اش با شرکت گوگل، فسیل نشد. آوازه این شرکت بزرگ مد و فشن بسیار پیش از این‌ها گوشِ بازار را کَر کرده بود. با این حال، ساعت های این کمپانی، بسیار خوش ساخت، مد روز و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد. تمرکز این کمپانی بر فاکتورهای زیبایی و ارزش خرید، این کمپانی را به یکی از موفق ترین تولیدکنندگان ساعت بند چرمی و استیل تبدیل کرده است.

برندهای ساعت ژاپن ( ساعت مچی کاسیو )

کاسیو یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های ژاپنی است که درزمینهٔ طراحی و فروش انواع ماشین‌حساب، دوربین فیلم‌برداری، آلات موسیقی، ساعت مچی و… فعالیت دارد. محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی، ساعت‌های آن است که تقریباً می‌توان گفت در تمام نقاط دنیا طرفدار داشته و به فروش می‌رسد. کاسیو در سال ۱۹۸۳میلادی اولین ساعت‌های ضدضربه خود را با نام جی شاک به بازار عرضه نمود. با تولید این نوع از ساعت کاسیو توانست به اوج شهرت خود برسد. از جمله ویژگی‌های بارز این نوع از ساعت نمایش تقویم هوشمند بر روی صفحه‌ی نمایشگر دیجیتال خود است. در این میان فروش ساعت جی شاک بر معروفیت این کمپانی افزود. امروزه ساعت جی شاک، به یکی از مدل های محبوب ساعت مچی در بین ورزشکاران و حتی کوهنوردان تبدیل شده است.

برندهای ساعت ایتالیا ( ساعت مچی ورساچه )

ورساچه یک برند ایتالیایی است که ساعت مچی هایش در کشور سوئیس تولید می شود. جیانی ورساچه در سال ۱۹۸۹ اولین خط تولید ساعت مچی را راه اندازی کرد. قیمت ساعت مچی های ورساچه لوکس متوسط رو به بالا است. طراحی ساعت مچی های ورساچه بسیار زیبا و خاص است و نشانگر یک ساعت مچی با کیفیت از یک برند لوکس هستند

برندهای ساعت استرالیا ( ساعت مچی کوین واچ )

شرکت تولیدکنندهٔ ساعت‌های کوین واچ در سال ۱۹۸۴ در استرالیا تأسیس شد. دلیل محبوبیت این برند بین‌المللی تنها طرح‌های زیبا و ارزش‌ منحصر به فرد آن نیست، بلکه بیشتر به دلیل تاییدیه‌ٔ ضرابخانه‌های ملی کشورهای مختلف جهان است. کوین واچ با صفحه‌ای شبیه به سکه با استقبال خوبی از سوی بازارهای جهانی مواجه شده است. کین واچ از جمله بهترین برند های معروف ساعت استرالیایی با اصالت سوئیسی است که از سال ۱۹۸۴ در صنعت ساعت سازی فعالیت دارد. ساعت های کلاسیک این برند، علاوه بر ظاهر لوکس و طراحی خلاقانه از کیفیت مطلوبی هم بهره میبرند که جذابیت و ارزش خرید آنها را دو برابر میکند. طراحان و تولیدکنندگان این شرکت سالهاست که سکه های باارزش تاریخی را دست مایه ساخت محصولاتشان قرار داده اند و این طرح ها را با صفحات ساعت درمی آمیزند.

برندهای ساعت انگلیسی ( ساعت مچی ای وی ایت )

یکی از کمپانی‌های مطرح انگلیسی در تولید ساعت، شرکت ای وی ایت است که با الهام از هواپیماهای نظامی به طراحی ساعت مچی پرداخته است؛ ساعت‌هایی شیک در دو مدل کوارتز و مکانیکی که در بعضی مدل‌های آن سنگ‌های قیمتی باارزش به کار گرفته شده است. این کمپانی به صورت تخصصی به تولید ساعت‌های خلبانی پرداخته و کنار طراحی ساعت‌های زنانه و مردانه AVI 8، ساعت‌های ویژه خلبانی را هم طراحی می‌کند.طراحی شیک و بی‌نظیر ساعت مچی ‌های کلاسیک و روزمره ‌ی ای وی ایت در کنار بهره‌ مندی از بهترین موتورهای کوارتز و اتوماتیک سوییسی و ژاپنی، جذابیت، دقت و ماندگاری را هم به‌همراه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید